پارجه کجراه چیست؟ ✔️

کجراه ویسکوز فلامنت زرین پود

پارجه کجراه چیست؟

یکی از پرکاربرد ترین پارچه ها در صنعت پوشاک و لباس کار، پارچه کجراه میباشد، اکثر شرکت های تولیدی به دلیل تولیدات زیاد این پارچه، از آن استفاده میکنند.

بافت این پارچه کجراه میباشد و وزن آن حدود ۴۵۰ گرم بر متر طول میباشد و تار و پود آن تماما پنبه میباشد.

از این پارچه در کیف و کفش، کلاه، پالتو های زمستانی، ساک های دستی، جلیقه های خبرنگاری و … استفاده میشود.

بیشتر مصرف این نوع پارچه به دلیل خاصیت نارسانایی پنبه در صنعت میباشد که در پوشاک صنعتی که با آتش، برق و الکتریسیته ساکن سروکار دارند استفاده میشود.

این نوع پارچه در صنایع برق و نفت و گاز پر مصرف میباشد.

امروز با زیاد شدن شغل و جمعیت روزافزون استفاده از لباس کار بسیار زیاد شده است همین امر باعث شده است شرکت های تولید پارچه تولیدات خود را افزایش دهند امروزه تولیدی های پوشاک و لباس کار اغلب از پارچه شناخت کلی دارند ولی برای خرید پارچه باید اطلاعات کامل ودقیق تری داشت در این مقاله سعی داریم در مورد انواع پارچه کجراه و نحوه خرید آن با شما عزیزان صحبت کنیم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

پارچه کجراه و انواع آن

علت نام گذاری این پارچه، خطوط کجی است که بر روی این پارچه مشخص شده است.

این پارچه بیشتر در صنعت لباس کار مورد استفاده قرار میگیرد.

اما مصرف عمده این پارچه فقط برای لباس کار نیس و هرکدام از پارچه های کجراه بنا به استفاده کاربران متفاوت است .

مدل های مختلف پارچه کجراه:

1-فلامنت

2-ویسکوز

3-کتان

پارچه فلامنت ویسکوز از الیاف فلامنت بافته شده است وزن این محصول حدود 280 گرم است، همچنین الیاف استفاده شده در کتان از نوع پنبه می باشد البته همه پارچه های کتان از پنبه نیس و بخشی از آن پنبه است ولی بیشتر شرکت های تولید کننده از پلی استر استفاده میکنند ، شابد برای شما سوال پیش آمده باشد فرق بین ترگال وپارچه کجراه چیست ؟ با ما همراه باشید .

متراژ و بافت پارچه ترگال با پارچه کجراه متفاوت است و هیچ نقشی روی آن نیست.

استفاده از این پارچه در کجا می باشد؟

1-استفاده از این پارچه در فرم مدارس:

پارچه های مختلفی برای فرم مدارس استفاده میشود اما از بهترین آنها میتوان به ترگال ، ویسکوز، و پارچه کجراه نیز اشاره کرد که کارخانه های تولید پارچه نساجی با رنگ ها و مدل ها زیبا آن هارا تولید میکنند و اما قسمت مهم داستان اینجا مشخص میشود که علت استفاده از پارچه کجراه در فرم مدارس مقاومت و ضخامت بالای آن است.

استفاده از پارچه کجراه در تولید لباس کار

انواع لباس کار ،لباس پرنسلی ،روپوش های دکتری و پرستاری از این نوع پارچه تهیه میشوند برای چنین مشاغلی از سه نوع پارچه کجراه استفاده میشود مثلا مشاغلی که با گرما سروکار دارند نیازمند پارچه ای هستند که علاوه بر خنک بودن از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد همچنین کسانی که در شرکت های نفت و گاز و کسانی که در پمپ بنزین ها مشغول به کار هستند از این پارچه در لباس کار های خود استفاده می کنند.

کاربرد های دیگر این پارچه

هماطور که که میدانید از این پارچه در شغل ها فنی ، مدارس و شغل های آزاد نیز استفاده میشود در ادامه به برخی دیگر از شغل های استفاده کننده از این پارچه میپردازیم :

  • مانتو شلوار اداری
  • منسوجات بیمارستانی
  • روپوش پرستاری
  • شلوار های راحتی

قیمت پارچه کجراه

اگر خیاط هستید و یا کارفرمای یک سازمان که می خواهد برای پرسنل خود لباس فرم تهیه کند، لازم است بدانید که خرید پارچه عمده می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

لازم به ذکر است که مواردی مانند جنس پارچه، الیاف به کار رفته در آن، مشخصات پارچه و… همگی در قیمت نهایی محصول میتواند تاثیرگذار باشد. به دلیل عدم وجود واسطه های بازار، معمولا کارخانه ها قیمت مناسب تری را به شما پیشنهاد میدهند.

خرید اینترنتی پارچه

برای خرید پارچه عمده ارزان، در گذشته می بایست حتما به صورت حضوری به فروشگاه مورد نظر مراجعه و پس از انتخاب طرح و رنگ پارچه آن را خریداری می کردید. این روزها با استفاده از اینترنت و فضای مجازی به راحتی میتوانید حتی به صورت عمده پارچه مورد نظرتان را سفارش دهید.

کارخانه های نساجی پارچه کجراه:

در میان کارخانجات بی شماری که درحال تولید پارچه کجراه هستند، تولیدات تعدادی از آن ها بسیار شناخته شده است و مشتریان میتوانند بدون هیچ نگرانی برای تولید پوشاک از آنها استفاده کنند.

کارخانه زرین پود از جمله بهترین تولید کنندگان انواع پارچه کجراه هستند که محصولات آنها در هر شهر یا استانی بصورت عمده و طاقه ای به فروش میرسند.

مشخصات اصلی پارچه های کجراه تمام کارخانجات تقریبا یکسان است اما کیفیت نوع نخ مصرفی، بافندگی پارچه، رنگرزی و تکمیل خوب پارچه از دلایل تفاوت میان تولیدات کارخانجات است.

زمانی که انواع پارچه ترگال و کجراه را از کارخانجات با تجربه با تولیدات خوب تهیه کنید، هرگز نگران تل شدن پارچه، رنگ پریدگی زمان شتسشو نخواهید شد و بدون هیچ استرسی خرید عمده را انجام می‌دهید. 

برای خرید عمده پارچه کجراه، پیش از خرید بهترین کارخانه تولید کننده کجراه را شناسایی کنید تا بتوانید بهترین سود را با ارائه پوشاک و منسوجاتی با کیفیت کسب کنید.

پارجه کجراه چیست؟

پیام بگذارید

X